Meow


Den här sötnosen flyttade in hos mig i torsdags. Fredag och lördag har jag jobbat på popaganda. Jag jobbade vid stora scenen, som vakt. Det var himla kul men att stå stilla i sex timmar blev ganska kallt. Nästa år tar jag med mig en halsduk och bättre skor.

Peace

Pick a star on the dark horizon and follow the light


Gamla bilder från i juni. Saknar det fina vädret och ljusa sommarkvällarna som gör Stockholm så vackert.

Skolan har kommit igång igen och jag känner mig halvpeppad, ett år kvar nu. Har ett himla bra schema och vissa kurser ser jag fram emot som engelska C och estetisk verksamhet. Men kurser som affärsjuridik och naturkunskap B? Nja.

Peace

New York




Jag bodde i en lägenhet nära vattnet, vid FN-byggnaden. Den var pytteliten och hade snett golv, men ändå, det var "min" lägenhet i New York. Och det fanns luftkonditionering. Varje morgon gick jag förbi den här väggmålningen på väg till skolan. Sött.







Peace


On the radio we heard november rain


I morse kom jag hem till ett iskallt Stockholm. Mina två veckor i New York var helt underbara, bilder och mer om New York kommer senare. Nu ska jag sova, för imorgon börjar jag jobba igen.

Peace

RSS 2.0