The big apple

Hej. Just nu sitter jag och bloggar från min iphone i new york. Jag kom hit igår när det åskade och blixtrade men idag har det varit soligt och fint. tyvärr kan jag inte lägga upp bilder men det kommer upp när jag är hemma. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det är så underbart att äntligen vara här igen. See you. 

I'll need heart and you'll need courage, we all need time






Jag har jobbat klart mina veckor nu och dessutom är vädret himla fint (men varmt som jag vet inte vad). Om 23 dagar åker jag till New York. Underbart. Längtar. Just nu lyssnar jag på Like a rolling stone med Bob Dylan. Alltid Dylan haha. Jag försöker även sätta ihop en ny spellista till iPoden med sommarmusik. Några tips på musik som passar bra både till julisol och ljusa sommarnätter?

Peace

RSS 2.0