It's my baby's kiss that keeps me coming back



I helgen har jag varit i Linköping och firat midsommar, shoppat, suttit i gräset vid konserthuset och fikat på ett himla fint café precis vid stångån/kungsbergsskolan. Kommer inte ihåg vad caféet hette men åh vad mysigt det var där, gammal inredning och en trädgård man kunde sitta i. Varför finns det inte mer sånt i Stockholm? Nu ska jag sova, börjar jobba sju imorgon och vill inte vara alltför trött. Ha det!

Peace

Stan har feber ikväll och strålkastarljusen bländar mig




I fredags var jag och såg Håkan på Grönan. Inatt har jag varit ute och dansat till bland annat Kate Bush. Jag kom hem vid fyra men vaknade ändå nyss och kunde inte somna om, så jag kan lika gärna göra något vettigt, utnyttja tiden ni vet. Så nu ska jag åka till stallet.
Ha en lovely söndag!

Peace

The sea







Fortfarande hinner jag inte blogga, har varit nere i skåne. Sedan hade jag skolavslutning i tisdags så det har varit mycket skolarbete innan betygen sattes. Debatter, prov, seminarier och uppsatser som ska in till exempel. Men nu är det sommarlov och snart reser jag bort. Fast först ska jag sommarjobba i tre veckor.

Peace

RSS 2.0